سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر کوچک و بزرگی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار نیکی آمرزش می طلبند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :55055
تعداد کل یاداشته ها : 67
103/1/9
12:56 ع
موسیقی

سلام

یکی از اتفاقات خوب و خوشحال کننده امسال این بود که در تاریخ 22/1/88 روز شنبه ساعت 2 بعد ازظهر دختر خاله محیا خانوم ( نازنین) بدنیا آمد . بگو خدا رو شکر و مبارکه .

اوایل رابطه خوبی بین محیا خانوم و دختر خاله تازه وارد بر فرار نبود ولی حالا بهتر شده بطوریکه این دفعه با بوسهای گاه و بیگاه محیا خانوم مشکل پیدا کرده ایم و اینکه ادعای بزرگی می کنه و می خواهد نازنین رو بغل کنه ولی ما به این راضی هسیم .

 

 

 

 


88/6/7::: 11:49 ص
نظر()
  
  

سلام به همه دوستان .

خوبید . خدا رو شکر ما هم خوبیم . بی معرفت نیستم سرم شلوغه و وقت ندارم .

از کجا بگم . از محیا خانوم بگم که حسابی برای خودش بزرگ شده و حسابی شیطون . با هر لبخند محیا خدا رو شکر می کنم که به من هم نعمت مادر شدن را عطا کرد و آرزو می کنم که همه به آرزوهاشون برسند .

راستی یه خبر خوش امسال تابستان یعنی 3/5/1388 من و همسرم ( محمود عسل ) به مدینه منوره و مکه مکرمه مشرف شدیم . جای همه خالی بود . ان شاء... روزی همه بشه . خیلی عالی بود انگار اون دو هفته از عمرم نبود . حالا می فهمم که کجا رفته بودم انگار خواب بودم . دوست دارم دوباره به همین زودی قسمتم بشه ( البته این بار با محیا عسلی ) .

همین جا از همسرم و پدر شون بابت زحمتهای زیادی که برای خرید فیش برای من کشیدند تشکر می کنم . دستتون درد نکنه . تلافی به خیر .


88/5/28::: 10:29 ص
نظر()
  
  

سلام ، خوبید ، در چه حالید . ما هم خدا رو شکر خوبیم . امروز آخرین روز کاری است و این یاد داشت هم آخرین یاد داشت من در سال 1387 است . خدا ر شکر سالی که گذشت سال خوبی بود ( به جز دزدی وسایلم ) همه عزیزانم در کنارم هستند . همسرو و دختر گلم محیا خانوم . امیدوارم سال آینده سال خوبی باشه برای همه به خصوص برای همسر عزیزم ( محمود عسل ) موفقیت در کار و انتفالی بگو ان شاء... . برای سال آینده آرزوی سلامتی برای همه و خوشبختی و سعادت و موفقیت انشاء... .

 


87/12/28::: 2:3 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >