سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بی گمان در سوره حمد، کلماتی جامع ازخیر و حکمت در امور دنیا و آخرت گرد آمده است که نظیر آن رادر هیچ کجا نمی توان یافت . [امام رضا علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید :55119
تعداد کل یاداشته ها : 67
103/2/4
9:19 ع
موسیقی

سلام

خوبید . خدا رو شکر ماهم به لطف خدا خوبیم . راستی یه خبر شب یلدا مبارک

می گویند امشب طولانی ترین شب سال است پس فرصت بیشتری برای ممه خوردن دارم .

امسال دومین سالی است که در کنار محیا خانوم شب یلدا را جشن می گیریم .امشب به مناسبت شب یلدا خونه مامان جون هستیم همرا با خاله جون و دای جون هومن خان و علی جون . راستی ان شاءا... سالی دیگه بچه خاله مریم هم به جمع شب یلدای ما اضافه می شه .

به همه خوش بگذره . زیاد هم پرخوری نکنید . شب یلدا مبارک .


  
  

با سلام

خوبید. عیدتان مبارک و نماز و روزه تان مورد قبول درگاه حق . راستی برای ماهم دعا کردید . امید واورم که حاجت همه بر آورده بشه . خیلی وقتهکه سری نزده بودم . راستی یه خبر خوش خاله مریم هم نی نی دار شده هنوز معلوم نیست که دختره یا پسره . ولی عر چه که باشه عزیزه .

از محیا خانوم هم که چی بگم . دیگه برا یخودش خانوم شده حسابی بزرگ شده و شیرین تر گذشته .امروز بردمش واکسنهای یک ساله و نیمی را زدیم . دختر مامان حسابی گریه کرد . بعد هم گذاشتم اونو پیش مامان جون و اومدم سر کار از امروز دیگه ساعت 2.45 میرم خونه تازه بابا محمود هم رفته ماموریت حسابی همه چیز با هم قاطی شده .

محیا خانوم تقریبا ً تمام کلمات را یاد گرفته خیلی با مزه حرف می زنه ( افسانه : اسانه ، نمی خوام : نی خوام ، هواپیما : هپتا ، شکوه : کشکو، ..و) یاد گرفته یه روسری سرش می کنه و مهر را برمی داره و نماز می خونه تا دست و صورتشو می شوریم دولا می شه و مسح پا می کشه و می گه الله .

آره بچه ها همه برای پدر و مادرها عزیز و دوست داشتنی هستند . امیدوارم که همه این مزه خوشبختی رو بچشند . و بچه های همه خوشبخت بشند تا خستگی این روزهای سخت از تن پدر ها و مادرها بیرون بره . ان شاءالله .


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >