سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :55058
تعداد کل یاداشته ها : 67
103/1/10
3:46 ع
موسیقی

سلام به همه بچه های ناز و دوست داشتنی

اگر از محیا عسلی ما خبر می گیرد باید عرض کنم که محیا خانوم ما حسابی برای خودش خانوم شده و روز به روز شیرینتر می شه و البته لاغر تر . محیا عسل حدوداً سه یا چهار ماهه که راه می ره البته هنوز به خوبی تعادل نداره ولی راه می ره و شیطونتر هم شده همش دوست داره بره بیرون (دد) چند کلمه ای هم حرف می زنه ( دد، بابا،ماما) و کارهای جالبتر . قراره امسال عید دیگه لباس دخترونه تنش کنم .

برای عیدش یک جفت کفش زیبا ( سفید دخترونه ) و چند دست لباس راحتی و خنک برای توی خونه براش خریدم . البته لباس مهمونی هم داره که تازه حالا اندازه اش شده .

بعضی اوقات که سر کار هستم حسابی دلم تنگ می شه وبه عکسهای که ازش دارم نگاه می کنم اون موقع است که دوست دارم خونه پیش محیا عسلی بودم و با اون بازی می کردم . خلاصه محیا تمام زندگی من و بابا محموش شده . البته محیا دختریه که همه اونو دوست دارند و با متانت خودش همه را جذب می کنه .


86/12/22::: 11:34 ص
نظر()