سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم ، نشستنگاه را چون رشته سر بند است چون خواب در چشم آید بند بسته بگشاید . [ و این از استعاره‏هاى شگفت است . گویى نشستنگاه را به آوند و چشم را به سر بند همانند فرموده و چون سربند بگشاید آنچه در آوند است برون آید ، و این سخن در گفته مشهورتر و ظاهرتر از سخنان پیامبر ( ص ) است و گروهى آن را از امیر مؤمنان علیه السّلام دانسته‏اند و از جمله گفته مبرد است در کتاب مقتضب در باب لفظ به حروف و ما در کتاب خود که مجازات آثار نبوى نام دارد از این استعاره سخن گفته‏ایم . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :19
کل بازدید :55322
تعداد کل یاداشته ها : 67
103/2/30
1:31 ص
موسیقی

سلام به همه دوستان عزیز

خوبید . من و محیا عسل خوبیم . خدا رو شکر . خیلی وقت بود که سری به وبلاگ محیا خانوم نزده بودم . راستی یک خبر خوش دیروز برای اولین بار بود که محیا خانوم بطور کامل و واضح مامان و بابا را تلفظ می کرد . من وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم بطوری که اشک در چشمهایم حلقه بست . احساس غرور کردم و از خدای مهربون خواهش کردم که همه این طعم شیرین مادری را بچشند . ان شاء... .

محیا خانوم حسابی بزرگ شده و شیطون و بازی گوش و شیرین . همه اونو دوست دارند و احوالشو می پرسند . احساس می کنم وابستگی محیا به من خیلی زیاده چون با اینکه ساعات طولانی پیشم نیست ولی از وقتی که می رم خونه تا اخر شب داریم باهم سر و کله می زنیم و یک لحظه از من جدا نمی شه . بابا محمود هم حسابی طرفدار محیا عسل است کسی جرات نمی کنه به محیا عسل حرفی بزنه .

یک کار بامزه دیگه محیائ خانوم اینکه خانوم مامان نماز می خونه و عاشق مهر نمازه .

دوست دارم زودتر بزرگ بشه و خودش خاطراتشو بنویسه .