سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :5
کل بازدید :55182
تعداد کل یاداشته ها : 67
103/2/12
3:9 ص
موسیقی

سلام  خوبید . خدا رو شکر من و محیا عسل هم خوبیم ولی راستش را بخواهید من کمی خواب آلود هستم . چون تایم کاری ما عوض شده یعنی از ساعت 30/6 تا 13 ظهر . خوب دیگه خسته کننده شده .

محیا خانوم هم بد نیست البته داره دندون در می یاره کمی بد اخلاق و بد غذا شده یعنی اصلاً هیچی نمی خوره انگار تمام روز روزه گرفته . خلاصه یه خبر جدید اینکه محیا صدای سگ ( به قول خوش هاپو )و پرنده (یا به عبارتی تی تی ) را یاد گرفته و از بین دیگر اسباب بازیهایش آنها را تشخیص می دهد و صدای آنها را تقلید می کنه . روز به روز دوست داشتنی تر می شه ولی از اینکه زیاد غذا نمی خوره و بازیگوش شدنش کمی نگران هستم و دارم می گردم که یک پرستار برایش پیدا کنم چون احساس می کنم


  
  

سلام به همه دوستان عزیز

خوبید . من و محیا عسل خوبیم . خدا رو شکر . خیلی وقت بود که سری به وبلاگ محیا خانوم نزده بودم . راستی یک خبر خوش دیروز برای اولین بار بود که محیا خانوم بطور کامل و واضح مامان و بابا را تلفظ می کرد . من وقتی شنیدم خیلی خوشحال شدم بطوری که اشک در چشمهایم حلقه بست . احساس غرور کردم و از خدای مهربون خواهش کردم که همه این طعم شیرین مادری را بچشند . ان شاء... .

محیا خانوم حسابی بزرگ شده و شیطون و بازی گوش و شیرین . همه اونو دوست دارند و احوالشو می پرسند . احساس می کنم وابستگی محیا به من خیلی زیاده چون با اینکه ساعات طولانی پیشم نیست ولی از وقتی که می رم خونه تا اخر شب داریم باهم سر و کله می زنیم و یک لحظه از من جدا نمی شه . بابا محمود هم حسابی طرفدار محیا عسل است کسی جرات نمی کنه به محیا عسل حرفی بزنه .

یک کار بامزه دیگه محیائ خانوم اینکه خانوم مامان نماز می خونه و عاشق مهر نمازه .

دوست دارم زودتر بزرگ بشه و خودش خاطراتشو بنویسه .