سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی ما اهل بیت، [مایه] انتظام دین است . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :2
کل بازدید :55203
تعداد کل یاداشته ها : 67
103/2/14
8:45 ص
موسیقی

سلام به دوستان

خوبید . خدا رو شکر . ما هم خوبیم . یه مدت طولانی است که بی خبر بودید از ما  . البته جای نرفته بودم همین جا هستم ولی فرصت نکرده بودم اینقدر سرم شلوغه که اصلاً فرصت نمیشه . البته محیا عسل هم برای خودش خانومی ناز شده . بچه ها خیلی زود بزگ می شند یا ما خیلی زود پیر می شویم . نمی دونم . بعضی اوقات فکر می کنم که انگار همین دیروز بود که خدای مهربون محیا عسل رو به ما داد . خدا رو شکر . از اینکه محیا خانوم در کنار من و بابا محمود است .

چند کلمه جدیدی یاد گرفته مثل شامپو و تهران و کارتون و شلوار ( که فقط می گه ش ) جوراب ( ج تلفظ می کنه ) بعضی کلمات را فقط حرف اولشو می گه .

ولی حسابی دوست داشتنی تر شده و عزیز تر .


  
  
در کویر دلم همیشه خواهی ماند . مادر عزیزم روزت مبارک .
87/4/4::: 8:15 ص
نظر()
  
  

سلام به همه

روز زن و روز مادر را به همه تبریک می گم و امیدوارم که سالهای سال زنده باشند و سایه آنها بالای سر بچه ها باشد . این روز را مخصوصاً به مامان جون تبریک می گم . مامان جون روزت مبارک .


  
  

سلام به همه دوستان

خوبید . خدا رو شکر ما هم خوبیم . راستی تغییرات جدید وبلاگ محیا خانون را دیدید . خوب نظرتون چیه ؟ خدا کنه که خوشتون بیاد . من خودم که خیلی راضی هستم .

بابا محمود چند روزی است که رفته ماموریت و من و محیا خانوم خونه مامان جون هستیم . محیا که حسابی بازی می کنه و سرگرم اذیت و شیطونی کردن است . اونجا که هستیم محیا خیلی اذیت می کنه چوناونجا خیلی احساس آزادی می کنه و همش از سر و کله مامان جون و باباجون بالا می ره . خلاصه دیگه من حسابی دلم برای یک نفر تنگ میشه دیگه .

دعا می کنم که زودتر بابا محمود برگرده .


  
  
<   <<   6   7   8      >